תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה ביטוח משרד ומה הוא צריך להכיל?

בטוח ששמעתם על ביטוח.

בטוח גם, שיש לכם כמה ביטוחים.

החל מביטוח לאומי או ביטוח בריאות שהם זכות וחובה של כל אזרח בישראל, דרך ביטוח חובה לרכב שגם הוא, כשמו,

חובה, ועד לשאר ביטוחים מורחבים שאנשים בוחרים לרכוש מפני שלל אסונות עתידיים- ביטוח דירה מפני שריפה, ביטוח סיעודי לא עלינו או ביטוח מקיף לרכב.

יש עוד תחום שלם שלא נגענו בו עד כה בתחום הביטוח.

ונדמה כאילו הוא לא קשור לעולם הביטוחים. אנחנו רגילים לחשוב על ביטוחים במובן הפרטי והביתי, ופחות במרחב הציבורי.

המאמר הבא יעסוק בביטוח משרד. מה זה ביטוח משרד? ממה הוא שונה מביטוח עסק רגיל?

המשיכו לקרוא ותגלו.

 

ביטוח עסק

לא קל להיות בעל עסק. לפעמים זה נראה לשכירים נוצץ ומושך. אבל דברים שרואים מכאן לא רואים משם, ורק עצמאי ידע מה באמת זה אומר- להיות עצמאי.
לצד היתרונות הרבים שיש בעצמאות: עצמאות, אוטונומיה, גמישות, השתכרות גבוהה יותר, ישנם גם לא מעט חסרונות. אחד הבולטים שבהם הוא הפגיעות במקרה של נזק כלכלי. עצם העובדה שהעוסק עצמאי, והוא לא נכנס תחת איזו מטרייה של ארגון או חברה, משאירה אותו ללא הגנה במקרה של נזק לרכוש או במקרה של תביעות של לקוחות או עובדים בעקבות נזרק שנגרם לגוף או לנפש.

ביטוח עסק סטנדטי מכיל כיסוי על נזקים שעלולים להגרם למבנה העסק בעקבות שריפה, שוד, פריצה או נסיון פריצה.

 

ביטוח משרד

לעומת ביטוח עסק בסיסי, ביטוח משרד מעניק כיסוי הן למבנה העסק ( המשרד) והן לתכולתו! משרדים מכילים רכוש יקר ערך של מכונות ייחודיות או מחשבים יוקרתיים והביטוח למשרד יכול לכסות את כל מה שתבחרו בתוכו. מה כדאי לכם לבחור?

 

מה ביטוח משרד צריך להכיל?

  1. מחשבים! ניתן ומומלץ להרחיב את הביטוח להגנת סייבר. הגנת סייבר היא בסיסית וחובה לכל עסק שנשען על שימוש במחשבים, כלומר כמעט בכל עסק שקיים היום. תם העידן בו יכולנו להסתפק בביטוח של גוף המחשב בלבד.
  2. מכונת צילום
  3. מדפסת
  4. ריהוט- ספות, שולחנות, כסאות וריהוט נוי.
  5. מכונות נוספות ייחודיות אם יש במשרד.

 

אנחנו מתקרבים לסוף המאמר ומגיעים לשאלת השאלות:

כמה זה עולה לי?

קיים טווח של מחירים, שמשתנה בהתאם לבחירה שלכם מה לבטח בתוך המשרד, עליכם להתקשר למספר חברות ביטוח ולערוך השוואה.

לסיכום, אחת הבחירות החכמות שאתם יכולים לקבל היא לבטח את המשרד שלכם מפני גניבות ושריפות. משרד הוא חלל בעל ערך עבורכם, הוא נכס לכל דבר ועניין ונוסף על כך הוא מכיל ציוד יקר וחשוב. במקרה של שוד או שריפה לא רק שייגרם לכם נזק כספי משמעותי, אתם גם תאלצו לחדול מעבודה תקופה קצרה או ארוכה שתגרום לכם לנזק כספי נוסף.

 

בניין מגורים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם