תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה עיצוב לוגו עם חברה מקצועית?

המהירות הכי גדולה בטבע היא מהירות האור, בשל כך הפעולה הכי מהירה שהאדם יכול לעשות היא לראות.

לפני שאנחנו שומעים את הפרטים על חפץ מסוים, אדם מסוים או חברה מסוימת – אנחנו מקבלים עליהם מידע באמצעות הראייה ומפרשים במוח תוך כמה

שניות מה הדעה שלנו לגביהם.

לא סתם אומרים שהעוצמה של רושם ראשוני היא כל כך חזקה, מה שאנחנו רואים זה הדבר הראשון שייצרב בתודעה שלנו.

משום שלראייה יש מקום חשוב בעיצוב התודעה, חברות רבות משקיעות בלוגו שלהם – שהוא החלק החזותי במיתוג העסקי של החברה.

הלוגו הוא הסמל של החברה שמשדר ללקוח בשבריר שנייה על האופי של החברה, המוצרים שלה, לאיזה קהל יעד היא פונה וכיוצא בזה.

כדי ליצור רושם חיובי בקרב הלקוחות שלכם אתם חייבים ליצור לוגו ברמה גבוהה.

 

אז כמה זה עולה?

חשוב לציין שאם אין לכם כישורי עיצוב וידע בגרפיקה עדיף שתוותרו מראש על הניסיון לעצב לוגו ותפנו למעצב מקצועי – כנסו לאתר Interload. יש חוקים מנחים לעיצוב לוגו ואף תבניות שניתן להשתמש בהן – כל אלה מנחים את המעצב הגרפי, יחד עם הכישרון העיצובי שלו כמובן. המחיר משתנה לפי מספר פרמטרים –

  1. רמת הביקשו של הגרפיקאי או חברת העיצוב – אם הגרפיקאי מחשיב את עצמו כמקצועי או שיש לו הרבה ביקוש בשוק הוא ידרוש יותר כסף. אם חשוב לכם לבחור במשהו מפורסם וממותג אז קחו בחשבון שהמחיר יעלה.
  2. כמות הסקיצות והתיקונים – אם בחרתם בעיצוב אישי ללוגו (לא לפי תבניות) אתם תבחרו מתוך מספר סקיצות שהגרפיקאי ייתן לכם. ככל שתבקשו יותר סקיצות המחיר יעלה, וככל שתבקשו יותר תיקונים הוא גם יעלה.
  3. חברה או פרילנסר – אם תבחרו בחברה שעוסקת במיתוג עסקי ובין השאר ביצירת לוגו המחיר יהיה זול יותר ברוב המקרים. כמו כן, תוכלו לרכוש חבילה של שירותים ולא רק יצירת לוגו. אם תבחרו בפרילנסר תיהנו מיחס אישי ופניות אך כנראה שתשלמו יותר.

 

אז מה המספרים?

זה מאוד משתנה, אתם יכולים למצוא לוגו באינטרנט בעשרות בודדות שלשקלים (כן כן הכוונה מתחת ל- 100 שקלים) ואתם יכולים לשלם אלפי שקלים (במקרה של חברה גדולה כמו קוקה קולה). ההמלצה לעסקים בינויים וקטנים היא לבחור במעצב גרפי מקצועי שלוקח בין 500 שקלים ל- 3000 שקלים. השקעה של אלפים בודדים במיתוג העסקי היא צעד חכם ביותר, זו השקעה בנכס שיניב לכם תוצאות. לוגו הוא נכס, ככה אתם צריכים לראות את זה. הוא כלי שיעזור לכם להגדיל את ההכנסות.

 

סיכום

עלות של לוגו היא מאוד דינמית ומושפעת מגורמים רבים – רמת הביקוש של המעצב, גודל העסק שלכם, כמות התיקונים שתבקשו וכיוצא בזה. לוגו הוא המפתח שלכם להצלחה אז תשקיעו בו!

 

בחירת מסגרת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם