תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כך תקבלו יותר פניות מלקוחות בקלות!

אחד האלמנטים החשובים ביותר בניהול עסק הוא קשרי הלקוחות. אם זה בחיפוש לקוחות חדשים, בתקשורת פתוחה איתם ומעורבות שלהם בשירותים או במוצרים שאתם מציעים – חשוב שאתם כבעלי עסקים תהיו כל הזמן עם יד על הדופק בכל הנוגע לחיפוש דרכים חדשות להתחבר ללקוחות שלכם ולקבל מהם יותר פניות. במאמר זה ריכזנו עבורכם כמה דרכים שיעזרו לכם.

 

אתר נוח למשתמש

האתר של העסק שלכם חייב להיות ידידותי למשתמש ובעל כל האינפורמציה הנדרשת. המון פעמים זאת תהיה הנקודה הראשונית בה לקוח פוטנציאלי יתוודע לעסק שלכם, ולכן יש להקל עליו ככל הניתן כדי לייצר פניות. הקפידו על כך שהאתר שלכם יהיה קל לניווט, שהוא יהיה אסתטי מבחינה ויזואלית ושהוא יתאים גם לגלישה דרך הנייד.

נסו להדגיש באתר את היתרונות של המוצרים והשירותים שלכם, שימו את המידע ליצירת קשר במקום בולט ונסו להטמיע פונקציות נוחות של פנייה אליכם כדי שהלקוח לא יצטרך להתאמץ.

אתר נוח למשתמש

שימוש בפתרונות וואטסאפ לעסקים

פתרונות וואטסאפ לעסקים יכולים לעזור לכם לקבל הרבה יותר פניות, ובמינימום מאמץ. באמצעות הווטסאפ אתם יכולים לייצר קשר עם הלקוחות בצורה נוחה במיוחד, ועם פונקציות של צ׳אטבוטים ומערכת הודעות אוטומטיות אתם יכולים לתת תשובות מיידיות לפניות. אין דבר קל יותר עבור לקוחות מלשלוח הודעת ווטסאפ לעסק, ונוחות מובילה לפניות רבות יותר. על ידי אינטראקציות מהירות ומותאמות אישיות, עסקים יכולים להשתמש בווטסאפ כדי לשפר את מערך תמיכת ושירות הלקוחות שלהם.

 

שימוש במדיה חברתית

זה בטח לא חדש לכם שבשנים האחרונות נוכחות חזקה ברשתות החברתיות היא הכרח עבור כל עסק שרוצה למנף את עצמו ולהגיע לקהל לקוחות גדול יותר. כדאי מאוד לייצר תוכן רלוונטי, לעלות פוסטים פעם-פעמיים בשבוע לפחות, להיות במעורבות עם הקהל והמשתמשים ולעקוב אחר טרנדים שונים שאתם יכולים לקחת בהם חלק. ככל שתהיה לכם נוכחות חזקה יותר במדיה, כך יכירו אתכם יותר וירכשו מכם שירותים ומוצרים שאתם מפרסמים.

שימוש במדיה חברתית

ניוזלטרים

שיווק דרך המייל יכול להיות מאוד שימושי בהפצת מידע. בניוזלטרים אלה כדאי מאוד להכין פינה שתייצר קשר עם לקוחות, לדוגמה חידון נושא פרסים שמצריך מענה של הלקוחות תוך זמן קצוב. כך תוכלו לייצר עניין ולהיות בתקשורת שוטפת עם לקוחות פוטנציאליים וכאלה שכבר רכשו אצלכם. עידוד של רכישות חוזרות הוא חשוב כדי לייצר קהל לקוחות נאמן!

 

דוכנים פיזיים באירועים שונים

עוד דרך שיכולה לעודד פנייה והתעניינות של אנשים במה שאתם מציעים היא להציב דוכנים פיזיים באירועים וכנסים בתחומים שונים. עם כל הכבוד למדיה החברתית ולאמצעים דיגיטליים אחרים, לפעמים לדבר עם אנשים בארבע עיניים יכול לעשות את כל ההבדל. הכינו את כל המידע הרלוונטי בצורה נגישה וברורה, בדקו על מרצ׳נדייז שאתם יכולים להעניק- והחלו להפיץ את הערכים של העסק שלכם לקהל האנשים שמגיעים.

דוכנים פיזיים באירועים שונים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם