תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה ייצור שלט מקצועי לעסק?

מחיר שלט מקצועי לעסק עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים הבאים: אגרת שילוט, מיקום השלט, גובה השלט וכדומה. למעשה, המחיר הוא מאוד דינמי ועשוי להשתנות. טעות נפוצה היא לחשוב שיש קשר ישיר בין כמות הכסף המושקעת להצלחה בפרסום. בפועל, הנחה זו שגויה ולא באה לידי ביטוי בחיים האמיתיים. כסף אינו הפרמטר היחידי להצלחה. אין מנוס מעבודת קופירייטינג מקצועית, פרסומות משעממות ובנאליות לא יביאו לא יביאו לנו את התוצאות הרצויות.

 

שלטי חוצות – האם זה כדאי?

שלטי חוצות זה יכול להיות כלי מעולה לפרסום העסק ולמינופו. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלא כל שלט חוצות בהכרח ישיג לכם את התוצאות ואת הפרסום שאתם רוצים. למה הכוונה? ובכן, שלטי חוצות הכוללים מסרים בנאליים, משעממים ולא ייחודיים עשויים לגרום לחוסר עניין בקרב אנשים. לדוגמה, שלט חוצות עם הכיתוב "השוקולד מספר 1 בארץ", יעניין מעט מאוד אנשים, אם בכלל, ואנשים יהיו אדישים אליו.

עם זאת, שלטים עם מסר מצחיק, קליט ולעיתים אף פרובוקטיבי – עשויים לעורר עניין ושיח תקשורתי. אם השלט שלכם הצליח להצחיק אנשים, לעצבן אותם או להוציא מהם תגובה – כנראה שזה עובד. זה עלול להיות מעט יותר מורכב אם מדובר בפרסום של מוצר כלשהו, אך עם יצירתיות זה בהחלט יכול לעבוד.

 

אילו סוגים של שלטים ישנם?

ישנם שני סוגים של שלטים בהם עושים שימוש בפרסום והם:

  1. שלטי חוץ: בשלטים מסוג זה עושים שימוש על מנת להביא לתודעה את העסק בקרב הקהל הרחב.
  2. שלטי פנים: שלטים אלו משומשים בתוך מקומות סגורים כמו למשל: בתי עסק, בניינים, משרדים וכיוצא בזה. יתרון משמעותי הקיים בשלטים מסוג זה הוא שניתן להכניס את המותג לתת מודע של הלקוחות מבלי שהם יבחינו בכך.

 

פרמטרים שונים העשויים להשפיע על מחיר השלט

  • סוג השלג: המחיר משתנה בהתאם לסוג השלט, המחירים דינמיים מאוד.
  • מיקום השלט: האם השלט ממוקם גבוה? למטה יותר? פרמטר זה משפיע על המחיר.
  • אגרת שילוט: מחיר אגרה זו עלול להשתנות בהתאם לסוג השלט. המחיר הממוצע הינו כמה מאות שקלים עבור שלטים רגילים, וכ-3,000 ש"ח עבור שלטים אלקטרוניים או מוארים.

 

חשוב לדעת: עשויות להיות הוצאות נוספות מלבד מחיר השלט

דבר שאנשים רבים לא לוקחים בחשבון, הוא שהעלות הסופית במרבית המקרים אינה רק השלט עצמו. כלומר, ישנן עוד הוצאות נלוות כגון: תחזוקה, אגרה על השילוט וכו'. כמו כן, אם השלט הוא מואר, יש להצטייד בשלט לשם כך.

 

לסיכום, זו לא הכמות, זו האיכות

לסיכום, אין ספק שקל יותר להצליח עם תקציבים גדולים יותר בפרסום. עם זאת, ניתן בהחלט להגיע לתוצאות טובות יותר עם קופירייטינג איכותי. עדיף להשקיע מעט כסף על פרסום מוצלח, על פני הרבה כסף על פרסום דמיקולו. עוד מידע על ייצור שלטים פרסומיים ניתן למצוא באתר https://shlatim.art

חנויות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם