תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה מרכזייה וירטואלית לעסק?

לבתי עסק גדולים, כמו קטנים, יש את הצורך בתקשורת בין עובדי החברה כמו גם עם הלקוחות והספקים.

חברה בעלת קו "רשמי", ולא כזו בעלת מספר אישי של הבעלים לדוגמא, משדרת רצינות ומקצועיות.

אלמנט זה, בעידן כה טכנולוגי, מאפשר כעת רכישה של מרכזייה וירטואלית, שלא רק חוסכת מקום, אלא גם כסף.

המרכזייה הקלאסית אותה הכרנו עד כה היא המרכזייה הפיזית שמקימים בבתי העסק. הקמת מרכזייה פיזית דורשת הרבה מקום ותחזוקה ועל כן ההשקעה הכספית, על שני האלמנטים הללו, היא גבוהה. כמו כן, מרכזיות פיזיות נוטות להיות פחות יעילות בכל הקשור לאיכות השיחה, זמני המתנה, ועוד. מרכזיה וירטואלית בענן נותנת מענה לכלל בעיות אלו, ומציעה חלופה איכותית ומוזלת. אם כן, מה צריך לדעת?

 

מה היא מרכזיה וירטואלית?

מרכזיה וירטואלית, או מרכזיה בענן, היא מרכזיה שאין צורך להקימה במקום פיזי. היא נמצאת, כאמור, בענן, ומאפשרת תקשורת פנימית וחיצונית בעבור העסק, אשר אינה כרוכה בתחזוקה רבה, או תסכול עקב איכות שירות ושיחה נמוכים. היות והיא וירטואלית היא מאפשרת ניהול קל מרחוק.

 

מה היתרונות?

מרכזיה וירטואלית בעלת מספר יתרונות עבור בתי עסק:

 

גלובליות

בעזרת מרכזייה וירטואלית ניתן לנהל את כלל השיחות של בית העסק מכל מקום. היות והיא אינה מוגבלת במיקומה, ובעצם קיימת בענן, ניתן להתקשר מכל מקום נדרש. לדוגמא אם נרצה לעבוד מהבית, באמצע נסיעת עסקים, אך גם מפנים המשרד.

 

דינמיות

מרכזיה וירטואלית מאפשרת לנו להתאים את סוג השירות לו בית העסק שלנו זקוק, למוצר אותו אנו רוכשים. אם כן, לא כל מרכזייה פיזית תומכת בכלל השירותים שאנו זקוקים להם, במיוחד כאשר צרכים אלו עלולים להשתנות במהלך השנים. אך את המרכזייה הווירטואלית ניתן, באופן דינמי, להתאים לסוג השירות לו אנו זקוקים, לדוגמא שיחות ועידה.

 

כמה זה עולה?

היתרון הכי גדול בבחירה במרכזיה בענן הוא לא רק כי הוא משתלם בעת הקניה, אלא גם משתלם  לטווח הרחוק. כל עסק המנהל עצמו כשורה יידע שחיסכון, והתנהלות כלכלית נכונה הם רלוונטיים לא רק לעת הרכישה אלא גם לטווח השימוש. היות והמרכזייה היא בענן, אין צורך בתחזוקה שוטפת שלה ומציאת מקום פיזי ייעודי לה, ועל כן נחסוך כסף לטווח הרחוק.

עלות המרכזייה עצמה היא בהתאם לצרכי העסק וגודלו. המחיר הבסיסי יכול לנוע החל מכ-9,000 ₪ ועד כ-15,000 ₪.

 

לסיכום

כל עסק הרוצה להיות מצליח צריך לשמור גם על קדמתו הטכנולוגית, בעיקר כאשר הדבר נוגע לשירות לקוחות. בעבר היינו צריכים להשקיע הרבה כספים בתחזוקה ובהקמה של מרכזייה לבית העסק, והדבר היה גובה מחיר כבד לאורך השנים. כעת, בעזרת מרכזייה וירטואלית בענן ניתן לחסוך כסף לטווח רחוק, להיות דינמיים עם גודל וסוג השירות, ולספק איכות שיחות גבוהה ומכל מקום.

 

 

נציג טלפוני

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם