תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה פרסום בגוגל לעריכת דין?

אם אתה עורך דין או בעל משרד עורכי דין ורוצה שיכירו אותך, הכתבה הבאה מיועדת לך.

כיום, אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום היא גוגל – כ-40,000 חיפושים בשנייה בכל רחבי העולם.

אז למה לא לנצל את הבמה הזאת לפרסום בשבילך?

 

מה זה פרסום בגוגל ואיך זה עובד?

פרסום בגוגל הוא כלי מוביל לשיווק ממומן בדיגיטל. הפרסום נעשה דרך המערכת של "google ads". שם אתה תקציב סכום כסף אותו תרצה להשקיע בשיווק, תגדיר מילות מפתח עבור העסק שלך, תבחר אתר/דף נחיתה אותו תרצה לפרסם, ותצא לדרך. בגוגל ייצרו עבורך מודעה שתופיע לגולשים בראש דף התוצאות, כאשר הם יחפשו מוצר/שירות התואם למילות החיפוש שהגדרת.

 

ומה לגבי עורכי דין?

זה לא סוד ששוק העבודה מלא בעורכי דין, מכל הסוגים והמינים – דבר היוצר תחרות. לכן, דווקא אתה כעורך דין חייב לבלוט! מטרתנו היא שכאשר הלקוח הפוטנציאלי שלך יזדקק לסיוע משפטי, הוא יגיע קודם כל אלייך. אחת הדרכים הטובות ביותר היא להתנוסס בראש תוצאות החיפוש, כך תגדיל את הסיכויים שיכירו אותך לפני המתחרים.

 

נעבור לביזנס – כמה זה עולה?

גוגל מתמחרים את הפרסום שלך על פי מחיר ל"קליק", אתה בעצם משלם רק עבור ה"קליקים" שקיבלת. בפלטפורמת "google ads" עליך להכניס מילות מפתח שיקושרו לפרסום שלך ואותן גוגל יתמחרו. התמחור משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. לדוגמא, הביטוי "עורך דין" לא יעלה כמו הביטוי "עורך דין נזיקין בנהריה". כאשר ההבדל נקבע על ידי פרמטרים שונים.

בנוסף, אתה צריך להגדיר כמה כסף אתה מוכן להשקיע בפרסום ליום. למשל, אם בחרת להשקיע 100₪ ליום, תוכל לקבל מספר הקלקות מסוים בכל יום ולאחר מכן המודעה שלך "תעלם" לאותו יום [רק מהחלל הציבורי]. כמו כן, גוגל נוהגים לחלק שוברי מתנה לפרסום התחלתי, לכן כדאי לעקוב אחרי זה ולנצל את ההזדמנות 😊

 

לא אורגני?

קיימת אלטרנטיבה נוספת של שיווק אורגני ללא עלות. בשיווק אורגני כדי לקבל חשיפה, אתה צריך לגרום לאלגוריתם של גוגל להבין שהדבר אותו אתה רוצה לשווק הוא אטרקטיבי, וכדאי לגוגל לקדם אותו – לפרסמו בתחילת תוצאות החיפוש ולמשוך אלייך לקוחות פוטנציאלים.

התהליך הזה מצריך מקצועיות ויכול לקחת חודשים ואף שנים. לכן, אם אתה מעוניין בחשיפה מיידית כדאי להשתמש בשיווק ממומן. כמו כן, בעזרת שיווק ממומן תוכל לבדוק האם יש שוק למוצר שלך – למשל האם יש ביקוש לעורכי דין מתחום התמחות מסוים ו/או מאזור מסוים. בנוסף, אין צורך להשקיע בבניית אתר – ניתן לפרסם דף נחיתה בלבד שיפנה את הלקוחות ליצירת קשר איתך.

 

לסיום

פרסום בגוגל יכול להוות מקפצה מעל המתחרים שלך. בתחום כמו עריכת דין המקפצה הזאת חיונית במיוחד, בעזרתה תוכל להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך במינימום זמן ובמסגרת מימון לבחירתך. בהצלחה!

 

טאבלט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם