תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה פרסום בגוגל?

זה ידוע שפרסום בגוגל זו הפלטפורמה הטובה והמשתלמת ביותר, אבל יש עניין חשוב לא פחות שלא כולם יודעים את התשובה לגביו.

הכוונה כמובן לעלות של הפרסום בגוגל.

כדי לענות על השאלה שרבים רוצים לשאול ולעיתים מתביישים, יצאנו לפגוש את האנשים שמבינים בתחום וחזרנו עם כל התשובות

שאתם צריכים לדעת.

תקראו את השורות הבאות ותוכלו לשתף את כל המכרים שלכם בתשובה שהם ייחלו לה כבר תקופה.

 

איך הגענו לממצאים האלה?

כידוע לכם, בשורות הבאות נציג בפניכם את העלויות של פרסום בגוגל, אבל לפני שזה יקרה, חשוב לנו לציין בפניכם איך הגענו לעלויות הללו. בהתחלה חשבנו לערוך השוואת מחירים בין חברות שונות, אבל בסופו של דבר הגענו למסקנה שאנחנו רוצים לשמוע פרטים בנושא מצד לקוחות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מקבלים הצעת מחיר מסוימת ולאחר זמן מה, היא משתנה (בדרך כלל לאחר שנה ויותר). כך שהחלטנו שנעשה את כל הדרוש כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע  המדויק ככל הניתן.

 

אפשרויות תשלום שונות

אם יש לכם ולו מעט ניסיון עם גוגל, אתם בטח יודעים ששאלה כמו כמה עולה פרסום בגוגל? היא מאוד כללית. פשוט בגלל שיש כל מיני פלטפורמות של פרסום. הנה כמה מהפלטפורמות המוכרות והבולטות ביותר:

  • פרסום של קמפיין שמתקיים באמצעות אסטרטגיית PPC
  • פרסום תוך הקמת קמפיין חד פעמי
  • פרסום באמצעות הצגת האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש

 

כמה צפוי לעלות לכם פרסום של קמפיין שמתקיים באמצעות אסטרטגיית PPC?

בחרנו להציג בפניכם את אפשרות הפרסום המוכרת ביותר. נפגשנו עם לקוחות עסקיים שכבר שנים משלמים לגוגל עבור פרסום מסוג זה וגילינו שהמחיר הממוצע עבור הקלקה על האתר שלכם שנמצא בתוצאות החיפוש הראשונות צפוי לנוע בין 4 שקלים לבין 7 שקלים. המחיר צפוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים, ובין היתר – במילות המפתח. אם תבחרו במילות מפתח יקרות יחסית, אתם יכולים לשלם מעל 100 ₪ על קליק אחד.

 

האם זה משתלם?

שאלנו את הלקוחות שבחרו בפרסום מסוג זה בגוגל האם הסכומים הללו משתלמים להם בסופו של דבר. נאמר לנו שמדובר בפרסום משתלם באופן חד משמעי. הם ציינו בפנינו שלא פעם הם שאלו את הלקוחות החדשים שלהם מאיפה הם הגיעו אליהם ומרביתם ענו "מגוגל". לדבריהם, לפני שהם התחילו לפרסם את העסק בגוגל, היו להם פחות פניות באופן משמעותי ביותר, ואם לא די בכך, מרבית הלקוחות הגיעו מפה לאוזן, אבל זה לא הספיק בשביל להגיע לרווחים שישתלמו לעסק.

 

לסיום

העלות של פרסום בגוגל יכולה להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים. כעת, אתם יודעים כמה פחות או יותר אתם צפויים לשלם על פרסום בפלטפורמה המוכרת ביותר. כך שנותר לכם רק להחליט איך בדיוק אתם רוצים לפרסם באמצעות ענקית החיפוש – גוגל.

מחשב נייד

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם