תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה קישורים חיצוניים לאתר ואיך בונים אותם

כדי שהאתר שלכם יקבל דירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל ויהיה במקום הראשון יש צורך בקישורים חיצוניים ובניית פרופיל איכותי. כאן תמצאו את המידע בכל הנוגע לקישורים חיצוניים, המחיר שלהם ובנייתם.

 

מה זה קישורים חיצוניים?

קישורים חיצוניים הם לינקים של כתובת האתר או כתובת של עמוד ספציפי המפנים לאתר מסוים במטרה שהגולשים יקליקו עליהם ויגיעו לאותו אתר או עמוד. הם מסומנים בקו ובצבע כחול על מנת שיבלטו ומוכנסים לאתרים איכותיים שיש להם דירוג גבוה ואופציה לקבל גולשים המתעניינים בתחום של האתר או העמוד שאותו רוצים לקדם.

 

כמה עולים קישורים חיצוניים?

קניית קישורים נעשית באתרים של מקדמים המפרסמים מחירון של כמות הקישורים הרצויה במקביל לכמות התוכן המבוקש. כלומר, מזמינים למשל 5 קישורים עם תוכן מקורי של 400 מילים בהם משלבים קישור אחד. חבילה כזו עולה כ-1,250 ₪ וניתן להשתמש בהם ללא הגבלת זמן. החבילה הפופולרית ביותר היא קניית 20 קישורים בתוכן של 400 מילים העולה כ- 4,400 ₪. מדובר על דרך נפוצה כדי לקבל דירוג גבוה ואינדוקס של גוגל במנוע החיפוש.

 

איך בונים קישורים חיצוניים?

את הקישורים בונים בצורה טבעית ולא מלאכותית על מנת שגוגל יאנדקס אותם. ניתן לבנות פרופיל קישורים בתשלום אך הוא מחייב הנחיות ספציפיות. כלומר, הקישור צריך להופיע בתוכן בצורה טבעית, לא בצפיפות עם קישור אחר ובדרך כלל בתחילת התוכן. אם מדובר על מאמר מומלץ להכניס את הקישור בפסקה הראשונה או השנייה. בנוסף ישנה משמעות למיקום שלו בנכסים דיגיטליים שונים. ניתן לשלב קישורים בדפים עסקיים ברשתות החברתיות ולפרסם אותם באתרים מובילים באותו התחום.

 

כיצד ניתן להשיג קישורים חיצוניים?

דרך אחת כאמור היא לקנות קישורים חיצוניים ממקדם אתרים שהיא הדרך הטובה ביותר. למרות זאת, אפשר להחליף קישורים חיצוניים עם אתרים אחרים כאשר אתם מפרסמים את הקישור של האתר תמורת פרסום של הקישור לאתר שלכם. ניתן גם לכתוב מאמרי תוכן בחינם לאתרים ולשלב בהם בתמורה את הקישורים המפנים לאתר שלכם או לשלם להם על השירות. יחד עם זאת צריך להיזהר בהוצאת קישורים לאתרים מפוקפקים.

 

איפה מומלץ לפרסם את הקישורים החיצוניים?

את הקישורים החיצוניים מומלץ לפרסם באינדקסים כאשר מדובר באתרים העוסקים בתחומים מסוימים כמו אנשי מקצוע או אינדקס לעסקים. ניתן גם לפרסם אותם בפורומים אך הם פחות חזקים מאחר וכל השיח בין הגולשים מתרחש כיום ברשתות החברתיות. ישנם אף בלוגים פופולריים שמומלץ לפרסם בהם את הקישורים אך להיזהר לא להציף אותם ובתנאי שתעלו אליהם תכנים רלוונטיים לתחום של האתר שלכם. לסיכום, אתר של קידום אתרים ימכור לכם קישורים ביחד עם תכנים בתחום הנדרש לכם בהם תוכלו להשתמש באתרים אחרים ולקבל דירוג גבוה בגוגל.

מחשב

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם