תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו ?השאירו פרטים ונחזור אליכם

איך כותבים מאמרים מעניינים על נושאים משעממים

כתיבת מאמרים למטרת עדכון אתר העסק ולמען קידום אורגני, הם חלק בלתי נפרד מעולם השיווק של היום. חלק מהנושאים שעליהם צריך לכתוב הם מעניינים ביותר, אך חלקם גורמים לנו לתהות במשך דקות ארוכות איך ומה אנחנו עומדים לכתוב עליהם. אם כך, נשאלת השאלה – איך כותבים מאמרים מעניינים על נושאים משעממים?

 

למלא את הדף במילים זה פשוט לא מספיק

כתיבה שיווקית מורכבת בדרך כלל ממאמרים באורך של בין 350 ל-700 מילה. חלק מכותבי התוכן חושבים שהעניין הוא לשפוך כמה שיותר מילים, שההקשר שלהם, הוא כותרת המאמר, יופיע כמה פעמים לאורך המאמר, וזה כבר יעשה את העבודה. העניין הוא שזה פשוט לא נכון.

אם המאמר הנוכחי, לדוגמה, יהיה מורכב ממשפטים חזרתיים כמו – "איך כותבים מאמרים מעניינים על נושאים משעממים? בקלות!" או "איך כותבים מאמרים מעניינים על נושאים משעממים? פשוט מאוד!", בסופו של דבר – יצא לנו מאמר שלא משיג את המטרה שלו.

הקפידו לכתוב מאמר שמשלב בין מילות החיפוש לבין תוכן רלוונטי ומעניין, כך שיתקבל גם מאמר אינפורמטיבי ולא משעמם, וגם יעיל מבחינת הקידום האורגני.

אז איך עושים את זה?

כתיבת מאמר מעניין בנויה ממספר שלבים. בשלב הראשון נערוך תחקיר קטן על נושא המאמר. נוכל לפתוח שלושה-ארבעה מקורות מידע שיוכלו לסייע לנו, בהם נמצא מידע שיכול להיות רלוונטי למאמר שאנחנו כותבים.

בזמן כתיבת המאמר נקפיד לחלק אותו לפסקאות הגיוניות בעלות כותרות משנה יצירתיות, שיכילו בתוכן את מה שרלוונטי להן. כותרות המשנה יכולות להיות משפט מצחיק, שורה משיר, או כל דבר אחר שיעלה חיוך לקורא ויגרום לו להישאר.

במאמרי קידום קל מאוד להתפזר, בעקבות המידע החדש הרב שאנחנו קוראים. חשוב להתמקד ולסדר את הפסקאות בצורה הגיונית, כך שיווצר לנו מאמר קריא ומסודר.

"תזרום, היא אמרה לי, תזרום"

אחת הדרכים לכתוב מאמרים מעניינים על נושאים משעממים, היא להקפיד על שפה קולחת, עשירה ובגובה העיניים. בעבר היה נהוג להעלות את רמת השפה בזמן הכתיבה, ולכן מכתבים או סיכומים היו נראים כמו מכתב רשמי, עם מילים כמו "רב תודות, להלן, כלדלקמן" וכו'. כתיבת מאמרים היא לא כתיבת פורמטים רשמיים, ולכן, לצד כתיבה רהוטה בשפה תקנית, חשוב לשלב בין לבין קריצות לשפת דיבור עממית, שתוכל לחבר את הקורא שלנו אפילו יותר למאמר שלנו.

Icon – כתיבה יצירתית מנצחת

מחפשים מישהו שיעשה בשבילכם את העבודה? איזה כיף שהגעתם. אנחנו icon, וכתיבה שיווקית היא חלק גדול ממה שאנחנו עושים. ביחד עם שירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן וכתיבה פרסומית, icon מהווה היום בית לעשרות עסקים, ומקדמת את הצלחתם.

אנחנו משתמשים בכל מה שרלוונטי על מנת להגיע לתוצאות הכי טובות לעסק שלכם, ומקפידים לשמור על השפה והרעננות הדרושות כדי לבלוט בעולם הפרסום של היום.

צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-7296169 או באתר https://www.icon-interactive.co.il, ויאללה, בואו ל-icon, בואו הביתה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם